En sån start

på denna veckan.
Ja, dagen började med småtjafs hemma…så e väl livet.
Därefter blev det bättre…
En strandpromenad med väninnan Linda och hennes man Patrik.
Ljuvligt väder bjuder Funkan på idag;

stranden

Och till Linda som fyller år, säger jag; GRATTIS!
Vi tog födelsedagsfrukost nere i byn;
linda

Och skänker en tanke till mannen som är hemma i kalla och blåsiga Sverige och arbetar, du är saknad ❤

I eftermiddag är det åter dags för stora tjejen att ta sånglektioner, det går framåt. Låten blir skithäftig, en riktig discodunkare:-)

När blev hon så här stor??

Och ikväll får det bli hemmamys med läxläsning.
En ny vecka har börjat, vi får väl se vad den har att bjuda på.
Vad gör du idag??
kram Jess

Det här inlägget postades i njutbart, Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till En sån start

  1. pilotfrun skriver:

    I dag är jag hemma med dunderförkyld bebis… Plockar, fixar och gör du vet allt sånt där som behöver fixas med. Vanligt måndagsgöra:)
    Kram och ha en fin dag!

  2. stoffisen skriver:

    Lite sen kommentar men det som återstår av min dag är nu middag.
    Sitter du ner?!

    Jag ska laga mat i köket.

    Kram
    Stoffe

  3. fnulan skriver:

    Tjena tjejen! Tack för ditt besök hos mig! Kul att få hitta in till dig och nu ska jag snoka runt!! Kramen

  4. A L M A skriver:

    Hej!
    Just nu har jag en ”veckansblogg”-tävling ute på min blogg, där vinnaren får en FET länkning. Var med du också!

    KramKram 🙂

Kommentera

