Att passa på

när mannen är borta,hehe.
Han är dödligt allergisk mot typ…allt……i blomsterväg.
Det är mot hyacinter, liljor, julgranar, polen, träd, buskar, gräsmattan. Tror han tål tulpaner….Men det gör inte jättemycket eftersom jag är expert på att ta dö på levande ting och har mest plastblommor hemma. Win-win för oss båda liksom.
Men , nu kände jag för liite påskkänsla och köpte ;

blomma

Och farmors ljus är tänt, cappuccinon ryker och huset är så in i helsikes välstädat. Och barnen är stilla (tysta) för tillfället.
Nu ska jag njuta av söndagen och ladda upp för en ny härlig vecka.
Kram vänner:-)

Det här inlägget postades i Kärlek och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Att passa på

  1. Amanda skriver:

    Heeeej Hittade din blogg precis och jag läste alldeles just din presentation. Fick nypa mig i kinden för att inte kvävas av skratt 🙂 Du verkar då helt fantastiskt rolig!

    Min man är också allergisk mot allting.. parfymer, djur, blommor.. allt som kan ha en lukt kort och gott. Ibland tror jag att han är allergisk mot livet!
    När han inte är hemma tänder jag ljus, tar på mig min favoritparfym och tvättar hår och kropp med alla luktprodukter jag har. Jag älskar när det luktar gott men får vänta tills han är borta 🙂

    Jag hänger nog kvar här, på obestämd tid 🙂
    /Amanda

    • tiajajja skriver:

      Tack snälla Amanda, ja ibland blir livet roligt:-) Och förvirrat…och ibland ännu mer förvirrat och tokigt…..sällan en vardag e trist lixom;-) Välkommen hit. Kram Jess

  2. selma skriver:

    Hej ville bara säga att du inspirerar riktigt mycket och jag gillar din blogg!

Kommentera

