Fredag,älskade fredag

Fast jag inte arbetar så är jag ju uppe varje morgon, barnen ska äta frukost, fixa till sig och bli körda till skolan.
Därför tycker jag också om helgen; då kan vi vara tillsammans och framför allt; SOVMORGON!
Jag älskar att sova. Det är bara mannen som är som Skalman med inbyggd väckarklocka.Jag kommer att tryna på imorgon tills 10-10:30 . Det har jag redan bestämt:-)

Och mer med fredagar; jag bloggar ju hos Stoffisen.
Glöm inte bort att titta in; www.stoffisen.com Idag vart det fritt ämne och jag valde; Rädsla att Älska.
Jag kommer att publicera detta här imorgon, för jag vill att Stoffisen ska äga inlägget idag:-)

Dags att köra kidsen, sen ska det bli Hammam i Benalmadena med väninna:)
imagesCA8S29LS
Kram Jess

Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Fredag,älskade fredag

  1. Marlene skriver:

    Ha en riktigt fin fredag och helg!

Kommentera

