Min humor…

är svårdefinierad….jag garvar åt allt….oftast……
Den här fick mig att skratta riktigt högt, rakt ut över köksbordet.
Funderar på om jag kan hålla mig för skratt och prova någongång:-))

554893_563790386974079_1864861780_n

Vad tycker ni ? Är det inte bara så jävla roligt :-))

/Jess

Det här inlägget postades i fun och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Min humor…

  1. Dido skriver:

    Haha! Underbart. 😀 Mer sånt i värdn.

  2. Linda skriver:

    Ha ha…DEN gillade jag!!!
    :))))
    Kram!

  3. Kenneth skriver:

    Haha den ska man ta o prova kanske

Kommentera

