Jag och Björn Borg = klasskamrater?

Följande samtal utspelar sig i bilen, idag kl 8:07.

Lillan frågan; – Lever Björn Borg ?
Ja, svarar mannen. Han är född 1956.

Lillan säger;- Bara ett år äldre än mamma !
Tystnad….jag börjar småle, mannen försöker att inte asgarva…

jag o bjorn

Varpå stora tjejen säger; – Amen, näääää..han är ju ett år yngre än mamma….

Då dog vi en liten bit jag och mannen,…av asgarv…

Och ni som inte förstår…jag är född typ under 70-talet……;-)
Tror jag älskade mina barn liiiiiite mindre imorse men skrattade gott!

Kram Jess(lite yngre än Björn Borg)

Det här inlägget postades i fun och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Jag och Björn Borg = klasskamrater?

  1. HAHAHAHAHA…
    BRA där..
    Kram T

    P.S – Nu har jag läst ikapp. Trevlig blogg. Tack för länk.

Kommentera

