Alla kan göra något

men en kan inte göra allt 😉
Så här är det, jag tror att alla kan hjälpa mindre lyckligt lottade.
Dvs vi som har det bra och kan ha råd att dela med oss.
Man kan göra på olika sätt; skänka pengar, jobba ideellt, skaffa fadderbarn, stödja forskning, skänka kläder etc.
Det behöver inte vara mycket, utan om alla som kan, gör liite så blir det mycket.
Jag postade detta i veckan;

unicef

Återkommer när jag vet vem vi kommer att hjälpa 🙂

kram jess

Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Alla kan göra något

  1. jenny skriver:

    Första gången jag är inne här. Det står ju att ni bor i Spanien?

  2. stoffisen skriver:

    Heja Jess!!

    Kram
    Stoffe

  3. Bibbi skriver:

    Du har helt rätt! Själv lämnade jag varma kläder till de som inte har råd att köpa egna. Inte mycket men något blev varm i alla fall.
    Hejar på dig!!!!

Kommentera

