Djurplågeri

Idag har jag varit på resande fot hela dagen.
Jag är trött, lite irriterad.
En av våra stora fönsterrutor på nedre plan har fått några gigantiska sprickor i sig. Bara att försöka hitta någon som kan fixa det innan rutan ger sig helt……inte kul alls.

images

Hundarna stimmar, barnen bråkade i bilen, huset vart upp och ner.
Min familj ligger inte riktigt på plussidan just nu 😉
Men , jag tjurar inte så länge. Det är redan bättre.

Ni missar väl inte inlägget hos Stoffisen idag;
http://stoffisen.com/2013/03/08/gastblogg-by-jess-djurplageri/

Gå in och läs och gör era röster hörda.
Ha en härlig fredag.
Kram Jess

Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Djurplågeri

  1. pilotfrun skriver:

    Förstår precis hur du känner!! Vi var inte hemma förrän efter midnatt eftersom våra flyg (vi bytte i Oslo vilket jag har gjort för sista gången). Jag var på så jädra dåligt humör att mannen skämdes för mig. När dom sedan stannade mig i security och skulle ”känna” på mig var jag bra sugen på att lappa till tjejen som gjorde det. Så tråkigt bara att jag missade dig!!
    Kram

Kommentera

