På resande fot

Söndag, dags att flyga norröver.
Allt gick bra på flygplatsen, familjen körde mig dit och det var pusskalas. Även hundarna skulle säga hej då. Tog en timme att checka in väskan, sen lullade jag runt lite i butikerna på Malaga flygplats. Är där så ofta att ingenting känns roligt längre. Inte ens Guess nersatta väskor lockade;-)

Landade i Köpenhamn, tåget över till Malmö Centralstation där syrran och småttisarna väntade. Åh kärlek, jag såg deras ansikten genom rutan och deras läppar formades till; JAJJA ! Mitt namn för småbarnen, de vet inte ens vad jag heter på riktigt ❤

Och så hem till syrran, det packades upp lite grejor, det blev brottning i sängen med barnen, det blev te hos svärföräldrarna och "bara-vara-kväll" med syrran.

En dag i kärlekens tecken. Ska in och lukta på de små liven nu och sedan krypa ner och fisa under syrrans täcke:-) Syskonkärlek när det är som bäst.Love !

imagesCAM6XWYY

Det här inlägget postades i Kärlek och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till På resande fot

  1. Sylten skriver:

  2. Ia skriver:

    Du vet att jag fiser tillbaka!!! 💗

  3. stoffisen skriver:

    Välkommen ”hem”
    Lyllo dig med kärleksmys!

    Kram
    Stoffe

Kommentera

