Hemmaplan..en liten stund i allafall

Åh så skönt det var att få åka iväg, strosa i små gator, titta på folk, käka, dricka, prata och skratta.
Hundarna klarade sig jättebra på hotellet, dock lite svårt att helt plötsligt få dem att bajsa inne…när vi vant dem vid att göra det ute….
Men man hinner inte ner från 4:de våningen alla gånger……

Lite bilder från miniresan;

Vi var riktigt nöjda med hotellet

Vi var riktigt nöjda med hotellet

Almuñécar är en liten by men rymmer ändå en fågelpark , botanisk trädgård, slottet/borgen, färsk fisk från fiskarnas morgontur, afrikanska försäljare med mera. Havet var det som var vackrast;
båt stranden

båtar

havet (2)

havet

havets brus

oväder

vackert

Det är något speciellt med havet, rogivande. Jag badar inte i det och jag behöver inte bo nära, bara jag ser det:-) Och kan ta mig dit inom rimlig tid. Fler bilder kommer från minisemestern senare, nu är det dags för lördagsmys.

Kram Jess

Det här inlägget postades i Husdjur, mat, njutbart, resmål etc, Resor, tips utflykter och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Hemmaplan..en liten stund i allafall

  1. Fifi skriver:

    Fint blogg

    Kika gärna i min

Kommentera

