Måndag, Semana Blanca

Första dagen på sportlovet.
Stora tjejen har haft kompis som sovit över. Mannen vaknar och är mer förkyld än någonsin, det blev t o m värre under dagen och nu ligger han däckad i troligtvis både migrän och bihålesinflammation. Inte kul, ingen bra start.
Men vi har ju gjort bokningar i slutet av veckan, så den avslutas kanon i allafall:-)
Vi har varit runt lite ärenden och jag råkade gå in i 3 affärer som jag såg igår när vi var och åt churros med Carina och hennes dotter (affärerna här nere har ju alltid söndagsstängt)
Det är alltså armyfashion även i år.

Alltid lätt att köpa toppar;
army

Och så blev det skor..jag avskyr skor…….men slog till på 4 par.
Barnen tyckte; – du ser ut som en kärring……
Ja,….då får jag väl göra det 😉

skor

Var de verkligen sååå tantiga???
Kram Jess

Det här inlägget postades i lyxfru`?, Mode, Shopping och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Måndag, Semana Blanca

  1. Linda skriver:

    Skorna var ju hur snygga som helst…❤
    Bra köp!!
    Kram från Florida 😉
    Linda

  2. Litelollo skriver:

    Hej

    Jag bloggar en del om djurrättsfrågor, tyck gärna till du också – om du har en åsikt?

    http://litelollo.blogg.se/2013/february/intressant-men-i-grunden-mest-hemskt-obs-varning-for-jobbiga-bilder-2.html#comment

    Tack för din åsikt.

  3. pilotfrun skriver:

    Skitsnygga de med dödskallar! Såna vill jag också ha!!!! Jippi! För tänk att jag ska ner nästa vecka. Var köpte du dem???? Hur går det med businessplanerna?
    Kramen

  4. Anna skriver:

    Skorna var verkligen skitsnygga, det är döskalle mode som kommer vara hett nu och i vår!!

    Kramar från http://annaheltenkelt.blogg.se Från Sofias Änglar

Kommentera

