En växande kärlek

Nu har LillaFina Blixten bott hos oss ett tag och han växer och växer.
Så här såg det ut när vi fick honom;

lillafina-i-handen

Och nu kan man glömma att han kan ligga i ens handflata.
Vilket är ett gott betyg på att han mår bra och äter/växer fint:-)
Detta fotot är taget på flygplatsen i Malaga i söndags, när mannen åkte till Sverige;

2013-02-17 12.54.40 hunken

papaps pojke

Det har blivit pappas pojke..jag kan säga att nu kan mannen få komma tillbaka…Jag saknar min skönhetssömn ;-)))
Och mannen så klart ❤

/Jess

Det här inlägget postades i Husdjur, Kärlek och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

11 kommentarer till En växande kärlek

  1. Sylten skriver:

    Så sjukt gulligt!!!!

  2. stoffisen skriver:

    Åh gullvovve!
    Vilken stilig man du har förresten. Är det första gången du lägger upp bild på honom`?

    Kram
    Stoffe

    • tiajajja skriver:

      Haha, min man kan ha varit med någon gång tidigare,..kanske….
      Han är en riktig huuuunk……en charmör och en keeper :-)) Kram
      Ps: Kommer ju en bild på honom hos dig imorgon oxå ;.-)) Så man kan ju säga att jag delar med mig, hahahaha !

  3. Kenneth skriver:

    varför släpper du iväg mannen då 🙂

  4. Elsa skriver:

    Amen är det din man? honom har jag sett innan 🙂 undrade just vart han tog vägen? SATS bästa instruktör i Malmö som bara gick upp i rök när jag förlängde mitt medlemskap…..säg till honom att han är saknad

    • tiajajja skriver:

      Jaaaaa, det är min man ! Han är ju här hos mig..sorry…Men ibland kommer han hem till Malmö och gästspelar, kolla med Sats:-) Han är så bäst!!!!! Ska hälsa honom 😉

  5. Linda skriver:

    Åh, lille Blixten, så söt…och stilig man 😉
    Kram,
    Linda

  6. Erika Cao skriver:

    Åh så söt. Ser på pricken ut som min vovve när han var valp!

Kommentera

