När något slog ner

och inte var det åskan.
Jag blev bara så fruktansvärt trött och illamåendes.
Lillan är hemma från skolan med ont i magen och illamående.
Jag gick och la mig på soffan med det lilla bästa sällskapet.
Bolt var hos lilltjejen.

holga liten kärlek

liten mysis

Nu får jag ta och kamma till mig och köra och hämta stora tjejen.
Ha en fin tisdagkväll ❤

Det här inlägget postades i Husdjur, Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till När något slog ner

  1. Kenneth skriver:

    jasså blir det bättre om du kammar dig 🙂

  2. stoffisen skriver:

    Hua! Kvickna till nu och iväg med dig!
    Sova ska man göra på natta 😉

    Kram
    Stoffe

Kommentera

