Att göra något vettigt

Ja, det funderar jag på ofta.
Jag gör mycket som är vettigt , varje dag faktiskt men inte vettigt som i tjäna pengar…Vore ju himla kul att tjäna lite dineros också och inte bara göra av med dem.
Dock har jag idétorka och har haft det ett bra tag.
Vet inte vad jag vill bli när jag blir stor..har faktiskt ingen aning, ingen känsla iheller…

Kanske ska man ta och starta något företag här nere….
Synd bara att mitt affärsnamn redan var taget;

2013-01-17 14.36.55 kissko

Kram Jess

Det här inlägget postades i fun och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

