Teknikens fiende

är jag…..Nu sitter jag här med en liten filmsnutt som jag skulle vilja lägga upp på bloggen …men hur 17 gör man det?

untitled

Måste man gå in och betala för att kunna genomföra det?
Bilder klarar jag ju av att lägga upp galant men videoklipp….
Nej…det får jag inte alls rätt på.
Någon som har WordPress och kan förklara??

Kram Jess

Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Teknikens fiende

  1. Tammy skriver:

    Du kan lägga upp youtubesnuttar, musik o sånt men eget material kostar… Tror det är cirka 600 kr om året. 🙂 Så inget fel på dig, inte! Kram

    • tiajajja skriver:

      Aha, så om jag inte vill betala så måste jag skapa ett youtubekonto och lägga det därifrån…Låter jobbigt:-) Kram och tack för svaret:-)

  2. pilotfrun skriver:

    Det behöver inte kosta:) Det absolut enklaste du kan gör är att skaffa ett konto på http://www.videofy.me och lägga upp videon där. Koppa html-koden och lägga in den i ett blogg-inlägg. Inte alls svårt! Kram!!

Kommentera

