Utmattad, gråtfärdig……

urlakad, ont i magen, tårar på kinderna. Jag är slut som människa just nu.
Har precis skrivit klart morgondagens inlägg hos www.stoffisen.se
Jag ska inte avslöja för mycket…men du får inte missa inlägget!
Så är det bara, det berör och gäller alla!
Lägger ut länk imorgon när jag publicerat. Nu ska jag gå och lägga mig och sova bort min huvudvärk. Kram på Alla Hjärtans Dagen <3<3

imagesCA860WNA

Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Utmattad, gråtfärdig……

  1. Marie skriver:

    Kram till dig, hoppas du snart mår bättre!

  2. stoffisen skriver:

    Det ska bli så spännande att läsa ditt inlägg imorgon. Fina Jess ❤

Kommentera

