Tillklippt

Idag (nu) har jag ingen ork. Det har varit lite körning (som vanligt).
Annars städning av poolen och storstädning av huset.
Helst hade jag velat göra som en annan gjorde…ta en siesta;

blixten sover

Sen skulle vi göra läxan, jag och mannen.
Det gick åt helvete och jag la ner papperna i väskan, ogjorda.
Förbannades jäkla skitgrammatik !!

Tur det blev 2 timmar hos frissan sen , med nya slingor och håret avklippt. Tror frisören klippte av en 15-17 cm. En liten uppfräschning.
tillklippt

Nu ska jag fortsätta tjura och länga tills jag får gå och lägga mig.
Imorgon är en ny dag….med spanska…..
Glöm inte att titta in hos Stoffisen imorgon. Det är debattdags.
http://www.stoffisen.com

/Jess

Det här inlägget postades i Okategoriserade, Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

12 kommentarer till Tillklippt

  1. jecca skriver:

    Jättesnyggt! Du passar jättebra i kortare variant på håret.

  2. Sylten skriver:

    Ojdå!! Det var vågligt!! ;))) snygg som vanligt!!

  3. stoffisen skriver:

    Nice!
    Helt otroligt att du skrev ett inlägg om frissan när jag precis bloggat om tips på frisör i Stockholm 😀

    Älskar dina debattinlägg.
    Money talks? Eller? 😉

    Kram
    Stoffe

  4. tiajajja skriver:

    Haha,,busigt värre ;-))

  5. Elsa skriver:

    åh snyggo, Solbränd och fin. Själv går man omkring som en blek pösmunk i mysbyxor 🙂

  6. Annika skriver:

    Så söt hund 😀

Kommentera

