Kängurumamma utan pung

Jag går omkring och känner mig som en kängurumamma. Stora fötter, lätt bockade ben men mindre luden..LillaFina ligger nertryckt mellan mina bröst och sover.

2013-02-01 16.44.28bröst

Han vill hela tiden känna att någon är hos honom, kroppsvärme, beröring..
Kärlek ❤
Jag har ju dock ingen pung att lägga honom i….och eftersom min mage putar ut och inte in, så hade han ju lätt kunnat glida av magen och ner på golvet. Nu hoppas jag bara att han inte behöver bajsa eller kissa…..

Det fick bli hyllplats för den lilla godingen<3
Så ser min fredag ut, vad ska du göra ??
Kram Jess

Det här inlägget postades i Husdjur, Kärlek och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Kängurumamma utan pung

  1. Casa Annika skriver:

    Han är underbar.
    Och pytteliten. Jag kallar vår katt för mini också.
    Men så jättetråkigt med Snobben. Verkligen ledsen för det.
    Jag tvingades lämna min stora, vackra katt i Sverige när jag flyttade till Spanien. Dagen det skulle ske var fruktansvärd. Jag grät hela dagen, på jobbet, efter jobbet, är jag stängde in honom i buren, när jag körde honom till de främmande människorna. Hos de främmande människorna. Det kändes som om jag körde honom till avlivning. Precis så kändes det. TIll råga på allt var jag rejält sjuk också.
    Det var tack vare vår hittekatt pipen som jag om över honom och slutade sörja.

  2. Linda skriver:

    oh så söt!!! Vilken liten buddle of joy!!!
    Grattis till sötnosen…
    Kram,
    Linda

  3. Så mysigt 🙂 Fint ska fint ha 🙂

    Kram

Kommentera

