Budgetsorteringstips

Wow..låångt ord:-)
Har haft delar av mina smycken i plastpåsar sedan augusti.
Det vill ju då leda till att man (jag) inte orkar gå igenom dessa dagligen utan går med samma smycken, i stort sett, dagligen.

Var i vår ”kinesaffär” nere i Los Pacos och såg 2 förvaringshyllor med 4 plastlådor i. Slog till. Och sen vart det bara att åka hem och börja organisera. Dock fick inte allt plats men jag har börjat i allafall.
budget

Detta får duga tills vi får större plats att röra oss på, då vill jag gärna ha det överskådligt i utdragsbara lådor i garderoben eller som här;
under vasken. (Föredrar nog dock att ha det i garderoben där övriga tillbehör finns; skor, kläder etc)

untitled

Hur förvarar du dina smycken ??

/Jess

Det här inlägget postades i Mode och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Budgetsorteringstips

  1. Anna G skriver:

    Hej! Jag har precis hittat till din trevliga blogg. Vi är en familj som är på väg till Costa del sol och titta på lägenhet/semesterboende. Vi har fått Nueva Andalucia rekommenderat. Vilka områden i Marbella med omnejd skulle du som bor där rekommendera? Vi är i 40-års åldern med 2 barn, 8 och 10 år. Hoppas du har möjlighet att svara! Ha det gott.
    Mvh Anna

    • tiajajja skriver:

      Hej Anna, välkommen hit. Jag har din email som du angav när du skrev kommentaren. Skickar över lite information till dig där:-)
      Mvh
      Jess

  2. pilotfrun skriver:

    Ja, det där med smycken alltså! Blir det bra hur man än gör? Jag har en sån där fin låda i min garderob med olika fack för smycken. Men vet du vad, jag glömmer bort att jag har den och använder oftast de smycken som ligger i min skål inne i badrummet. Märkligt det där! Och du, det verkar som att det där blir av som jag har mejlat dig om tidigare. Men inte officiellt ännu. Skitnervöst!!!
    Kram

  3. Sylten skriver:

    Visste inte att du kunde stava till budget ;-)))
    Pöss

  4. Brita Hahne skriver:

    Smart förvaring du har skapat! Tummen upp !

Kommentera

