Utsidan speglar insidan

Det vet ni alla om, att man faktiskt kan se på utsidan hur man mår på insidan.
Oftast om man inte sköter om sig själv, sin kost och träning så syns det främst på kvaliteten av skinnet/hyn.
Man bli nästan grå/genomskinlig och ser trött ut.
Därför undrar jag;

Tar du hand om din insida ?? Då vinner du en sund utsida också.
Och gör du det inte…börja nu! Det är aldrig försent.
Maila för info; jess_herbalife@hotmail.se

imagesCA59FO5N

imagesCAP6PUBO

imagesCAQXRG2H

imagesCATNJXC0

Det här inlägget postades i Herbalife-må bra och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Utsidan speglar insidan

  1. jaana skriver:

    Är nog rätt duktig på att äta balanserat mat. Har sedan nyår inte ätit godis och kakor, saker som innehåller raffinerat socker. Och försöker hålla igång med träning. Märker redan nu att jag mår bättre. Är piggare och gladare. Inte lite irriterad. Mer tålamod. Så det där med att ta hand om sin insida är viktigt!

  2. AmandaB skriver:

    Allt bra idag? 😀

    MVH AmandaB

  3. Casa Annika skriver:

    Jag tar hand om insidan med choklad. Det syns på utsidan i form av lyckostjärnor i ögonen:)

  4. Tammy skriver:

    Jag tar hand om min utsida, hihi. Testade herbalife för typ fem år sedan och såg inga resultat. Kanske använde det för kort tid? Gott var det iaf. Kram 🙂

    • tiajajja skriver:

      Det beror sig helt å hållet på vilket resultat man vill ha; gå upp, ner, bygga muskler,hålla vikten etc.Jag har druckit mina shakes och tagit tabletterna (ört,fiber, omega 3 med mera) sedan april förra året;-)Kram

Kommentera

