Mååååndag, I like

Till skillnad från många andra så tycker jag om måndagar.
Nu har jag fördelen med att inte behöva släpa mig till ett halvtråkigt jobb, det kan ju vara en av anledningarna till att måndagar är helt ok.

Jag tänker så här; barnen har varit hemma under helgen, det bråkas non-stop, nästan dygnet runt så måndag…då andas jag ut en liten stund igen och samlar kraft. Andra samlar kraft på helgen,jag gör det på vardagarna. Tur att det finns så många fler vardagar än helger:-)

Funderar på att införa en sån här tröja till tjejerna….
Vad tror ni? Hade de slagits eller hade det fungerat…jag är oerhört skeptisk…….:-)

barn

En ny vecka, vad står på ditt schema?
Mitt är ganska öppet, lite smågrejor, kiropraktorn med mera.

Hörs senare:-)
Kram Jess

Det här inlägget postades i Vardag och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Mååååndag, I like

  1. Lina skriver:

    Jag gillar också måndag! Söndag däremot är skit, just för att det känns som att man ”tänker för mycket” på allt som kan hända i veckan. Men måndag känns mer som att ”Nu finns ingen återvändo, nu kör jag!”.

  2. pilotfrun skriver:

    Fullt upp i dag, har redan varit en vända nere på second hand och skänkt grejer, Happy home och Jysk för styling inför fotografering och en vända på Lindex där det var halva på halva (alltså superrea). Hade planerat att rolla väggar, olja matbord m.m men måste istället åka med dottern till vårdcentralen. Så nog är det fullt upp:)) Den där tröjan hade nog inte hjälpt här. Är dom bara på det humöret så har dom halvt ihjäl varandra! Och då är dom det gaaanska ofta.
    Kram och ha en fortsatt härlig måndag!
    /Rebecca

  3. stoffisen skriver:

    Åh vi är inte två om måndagar för dessa avskyvärda dagar avskyr jag till max. Varför finns dem?
    kram
    Stoffe

Kommentera

