Dagens; Dior, Sephora, Mavala, BareMinerals etc

Behövde fylla på med lite kosmetik.
Är dt inte alltid så att dt mesta tar slut samtidigt?

2013-01-21 19.11.14 dagens

Hittade ”Too Faced” foundation! Lycka. 33 Euro, värd varenda krona!
Jag har nyansen Warm Nude. Har du provat den?

Sen blev dt Sephoras primer, den bästa jag testat. Silkeslen.
Och 20 % rabatt 🙂

BareMinerals puder blev det också; Medium Tan.

Mavala´s svarta nagellack, nr 48. Riktigt snygg efter 2 strykningar.

97798463-260x260-0-0_Mavala+Switzerland+Mavala+Black+Mini+Nail+Color+Cr

Sen ska jag prova på Diors serie; Capture Totale.

Och Mavala´s Double-Cils . Ska fungera som NeuLash ungefär. Tveksam då priset bara var en tiondel av dt jag brukar betala. Men i brist på annat så testar jag . Återkommer om några veckor med summering:-)

Fick även doftprov på Narciso Rodriguez parfym. Tror jag gillar den….

Det var dagens inköp. Mannen köpte ny tröja och flickorna lämnades på skönhetssalongen/hårfrisörssalongen och fick håret uppklippt, tvättat och plattat:-)
Ett härligt slut på denna måndag.

Kram Jess

Det här inlägget postades i Shopping, Skönhet och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Dagens; Dior, Sephora, Mavala, BareMinerals etc

  1. pilotfrun skriver:

    Härligt med nytt smink!!! Är det bara jag som får lite konstiga associationer till namnet Sephora? Det gör sig liksom inte riktigt lika bra på svenska :)) Jag gillar butiken och brukar handla i den när vi är i Rom!
    Kram

Kommentera

