Vad har jag gjort för att förtjäna detta?

Stackars stackars lilla söta Maltesvalpen Snobben åkte på tvättning..
Det är inte så himla uppskattat men det var nödvändigt och det gick fort.
Efter tvätten fick han bli torkad med handduk och hårfön.
Och givetvis så fick han (och brorsan) lite hundgodis för att de var så duktiga 🙂
Bilderna säger nog det mesta……;

Vi börjar....

Vi börjar ..

Sen vart det inte roligare…och jag börjar undra vad det var vi köpte…för mycket hund e dt ju inte kvar när de är blöta….;
035 nej inte snällt

vill inte alls....

Vill inte

Nu blev det bättre <3

Nu blev det bättre

Finns det någon hund som faktiskt tycker om att bli duschad?
När jag hade min yorkshireterrier så brukade han få bada med mig, det gillade han. Men att duscha…nja…….

/Jess

Det här inlägget postades i Husdjur, Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Vad har jag gjort för att förtjäna detta?

  1. Tammy skriver:

    Ursöt ❤

  2. Cim skriver:

    Gulle söt!

  3. Linda skriver:

    Men så söt!!! 🙂
    Kram!

Kommentera

