Vad hände med kondomerna

och tampongerna?
Var det sååå länge sedan jag var ute i krogsvängen eller vad har jag missat?
När jag var yngre så fanns det , på de flesta offentliga toaletter , automater som man kunde köpa kondomer i och tamponger. Vettigt kan ju tyckas. Men nu har något hänt….
I allafall i Spanien…kanske har man inte sex här, vad vet jag?
Isåfall har man inte mens iheller….Utan man har…dålig andedräkt????

skyddar mot könssjukdomar?

skyddar mot könssjukdomar?

Jahapp……Tandborste och tandkräm alltså

/Jess

Det här inlägget postades i fun och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Vad hände med kondomerna

  1. stoffisen skriver:

    Haha, dem köper man i kassan på Ica, 7-eleven. Nu är den nya flugan andedräkten. Annars får man ju inte ligga 😉

    kram
    Stoffe

  2. Ulrika skriver:

    Pa mitt jobb (hotell) har vi kondommaskin pa toaletten! 🙂

  3. Anledningen till att det är allt färre automater är dels en lönsamhetsfråga och dels att allt fler kondomer säljs via Internet. Bortsett från att näthandeln ökar allt mer inom alla segment, är den troligaste anledningen till att köp av kondomer sker på Internet just utbudet. Utbudet av kondomer på nätet är betydligt större än i en kondomautomat på en offentlig toalett eller på hyllan i en mataffär. Sedan tycker många att det är bra att kunna handla diskret på nätet – utan att någon tittar på (varken på toaletten eller i kassan). Det är en del av min / vår teori. 🙂

    • tiajajja skriver:

      Ah, så klart…internet..Tänkte inte på det. Kan ju tillägga att det är typ 15 år sedan jag/vi köpte kondomer,…jag har nog fastnat i 90-talet :-))

Kommentera

