Igen..klantigt…totalt typiskt mig !

Jag har fan gjort det igen! Helt otroligt!
Borde väl inte bli förvånad…..men jag blir det, lite…rycker på axlarna och tänker…så tyyyypiskt mig!!
Så..vad har jag nu gjort……

Vi börjar väl med att färska upp ert minne om vad jag har gjort…
Minns ni när jag åt vaginalt ??
https://annorlundaunderbara.wordpress.com/2012/01/24/att-ata-vaginalt/

Mmm, nu är det ju inte riktigt så jag gjort igen. Utan den här medicinen mot detox av levern, den flytande som heter Boldo /Mariatistelsörjan..

tistel

Jag har tagit 1 ml/3 ggr om dagen. Jag droppar upp det på en matsked och sedan sveper jag kletet i mig. Det är sååå äckligt att jag totalryser efter varje intag.
Så fick jag för mig att kolla om det ska stå i kylskåpet. Dags att tänka på det när jag ätit det i mer än 3 veckor. Nåja. Då ser jag texten;
”3 veces al dia diluido en agua ” Misstänker vad det betyder men googlar det för säkerhets skull.= 3 gånger dagligen utspäddes i vatten.
Aha..jag har svept i mig det koncentrerat alltså….Inte konstigt att det varit sjukt jobbigt att få i sig…..
Men nu är frågan; ska jag börja spä ut dt eller kan jag fortsätta dra i mig det koncentrerat…..Jag har ju likasom inte gått och dött av det…..

Vad hade du gjort ??

Det här inlägget postades i sjuk och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Igen..klantigt…totalt typiskt mig !

  1. Nina Brorson skriver:

    Fortsätt ta det koncentrerat o drick sen lite vatten. Det lär ju blandas i magen ändå… 🙂

  2. Pia skriver:

    Hej på dig igen! Verkligen supergulligt av dig att ta dig tid och maila mig – undrar bara lite vart mailet tog vägen 😉 Kanske får be om ett nytt! Hoppas du får en bra dag.

Kommentera

