Familjen baklänges

Det är vi, i allafall idag…lite mer idag än vanliga dagar. Lillan har mått illa och storatjejen har ont i tänderna sedan tandläkarbesöket imorse. Sååååå….

Vi kör baklängesmiddag, precis som man brukar göra på barnklubbarna när man reser charter. Det blev favoriten;

untitled

Vi köpte en från HägenDaz också, inte riktigt lika god.

Dags att slänga småskitarna i badkaret (valparna). Vaskningsdags idag. Sen får vi väl se om det blir någon middag :-))

Vad äter ni idag???

/Jess

Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Familjen baklänges

  1. Tipz skriver:

    Vill du bli länkad inför 200+ läsare? Gå då in på min blogg och var med i veckans blogg! Skriv bara ”jag är med” så är du med i tävlingen:) Jag utser en vinnare som kommer publiceras i ett inlägg där jag länkar bloggen och skriver lite om den, vad jag tycker, tips osv.
    Kram

  2. ume71 skriver:

    Det blir så vissa dagar bara helt bak å fram
    Jag fick Lax med Dillmajonäs till middag idag

    Nu sitter jag på jobbet och svarar på bloggen som har kommit efter efterson jag varit i Skärgården i helgen

    Ha en bra vecka

    • tiajajja skriver:

      Skärgården, låter mysigt..men kallt?
      Lax med dillmajonär..mmm, en favorit. Så gott!
      Tittar in på din blogg senare:-)
      Ha du oxå en fin vecka
      /Jess

  3. Haha!! Ja varför inte? Vill man så finns det inget som hejdar!!

    Väldigt trevlig blogg!!! :)))

  4. pilotfrun skriver:

    Haha, kan inte låta bli att skratta:)) Du skriver så roligt! Den enda trösten är väl att andra har det likadant emellanåt. Typ vi:)) Ibland är vi både baklänges, framlänges och åt sidan.
    Hoppas du fått sova bättre inatt!
    Kram

    • tiajajja skriver:

      Tack ❤ Natten var bättre, valparna störde mig inte, utan dt gjorde vinden som ven utanför..halv storm. Snart har de fattat det här med att gå på tidning på natten….Kram

Kommentera

