Jag kan inte lyda

Dottern ligger på golvet och vi pratar om varför hon inte lyder helt och hållet. Då får jag ett ganska oväntat svar, som i hennes öron tycks vara helt logisk för henne;

– Jag kan inte lyda dig helt för då kommer det utomjordingar och tar dig. Och kör dig till Mars på en bår full med glas. Sen får du ligga där fastspänd och få solens strålar mitt i hjärnan.Och då måste jag ta mig till Mars och rädda dig….Därför kan jag inte lyda dig helt…..

Aha…dumt av mig att undra ju……..

imagesCA2HREBS

Det här inlägget postades i fun och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Jag kan inte lyda

  1. Martina skriver:

    Barn har då banne mig svar på allt….och de blir alltid så väldigt fantasifulla, broderade, svar också haha

Kommentera

