Inredning deluxe :-)

Så här vill jag ha det i vardagsrummet.

2[1]

Med en soffgrupp som känns väldigt social, som inte är riktad mot en tv utan en härlig brasa. Där man kan sitta uppkrupen med en filt, något gott att dricka, ett härligt gäng och bara skratta och umgås.
Dock är jag lite brydd för baksidan av soffgruppen…en himla massa fina fack men jisses…de måste man damma i stort sett dagligen….

Jag vill hitta harmoni i hemmet, sätta fokus på tavlor, ljus och ljus.
Belysning är, som ni läst tidigare, a och o för ett vackert och funktionellt hem.
Jag vill också ha stora öppna fönsterpartier och vardagsrummet i stor öppen planlösning. Med växter som tar hand om sig själv:-)

Så nu ska jag bara hitta hemmet där mitt vardagsrum ska vara 🙂

Kram J

Det här inlägget postades i Jag drömmer, Mode och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Inredning deluxe :-)

  1. pilotfrun skriver:

    Letar ni nytt boende? I Spanien eller i Sverige?? Alltid spännande. Vi har gjort så att vi har ett ”vardagsrum” och ett tv-rum. På det viset slipper man ha på dumburken och det blir aldrig av att tvn står på om vi har gäster. Dessvärre är kakelugnen i tv-rummet och inte i vardagsrummet. Inte det enklaste att flytta på om man säger så:)
    Kram

    • tiajajja skriver:

      Det är riktigt bra, med tv:n i annat rum. Svårt dt där med kakelugnen:-) Vi tittar runt, man vet ju aldrig vad man kan hitta:-) Man lär i allafall känna närliggande områden mycket bättre genom att vara runt och titta och köra. kram J

Kommentera

