En vanlig dag

Är det egentligen idag. Jag är inte så mycket för att fira/högtider.
Men det som är trevligt med kvällen idag är att vi är goda vänner som är tillsammans, äter gott,skrattar och ljuger. Precis som man kan vara vilken dag som helst. Barnen är givetvis också med!

Sen är det ju dt här med raketer. Vi (min lilla familj) köper aldrig raketer, det finns så många andra som gör det. Himlen lär vara full och sprakande av ljus ändå.
Syrran har köpt ljuslyktor att tända och skicka upp vid tolvslaget men misstänker att det tyvärr blåser för mycket. Vi får isåfall ta det en annan dag.

Klädsel till ikväll…ingen aning.
Jag har en fräck topp med skinndetaljer som jag kan tänka mig men syrran förbjuder mig att ha jeans…
Klänning ska det helst vara….jag är på mysbyxehumör så jag får se vad det blir av dt hela. Ska ner och prova igenom ett 40 tal byxor nu…kanske passar några fortfarande:-)

Lösögonfransar är inköpta, de andra som jag gjorde på salongen (de som skulle sitta i 3 månader), lossnade efter bara några dagar….Smycken är i också klart.
Tar min Marc Jacobs klocka (inte den roséfärgade, den andra) och kompletterar med det nyinköpta för idag;

smycken

Örhängen från SNÖ of Sweden och ny ring från Dyrberg & Kern (min favorit).
Snygga smycken kan väl trolla bort ett par jeans….eller…….

Dags att gå och prova kläder, hoppas ni får en fin nyårsafton.
Vi hörs 2013 🙂
Kram Jess

Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till En vanlig dag

  1. stoffisen skriver:

    Gott nytt år min kära vän.
    Samma här. Vill bara ha en hood och myskläder. Blir nog inte så *morr*

    Kram
    Stoffe

  2. Kenneth skriver:

    Önskar dig också ett gott nytt år

Kommentera

