Nä detta vart ju inte skoj alls

Julen är över, jag vill mysa och gosa med nära och kära.
Och vad händer då…….halsont och öronont.
Hela natten har jag vaknat till av att jag har ont…
Svullen i halsen, ska kolla läget imorgon. Får kanske bli en tur till vårdcentralen.

imagesCAW6IHFJ

Som om inte det räcker så trillade jag i syrrans trappa…..4 trappsteg ner…..
Har en blåmärke på gumpen som säkert är 10 cm x 5 cm…Ont som f-n gör det.
Jag sträckte ryggen, vänster sida ner, vänster arm vred jag bakom mig….
Ja, det är sånt som händer när man är klantig…..Jag borde inte vara förvånad men jag blev det ändå…

Ska snart krypa upp i soffan med honungsvatten, halstabletter och ipaden och spela spel och sova mig frisk.

Hoppas du mår bättre.
Kram Jess

ps: Kusin P,hoppas du inte får ont i halsen nu innan resan ;-))

Det här inlägget postades i sjuk och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Nä detta vart ju inte skoj alls

  1. pilotfrun skriver:

    Krya på dig!!
    Kram

  2. Junitjej skriver:

    Krya på dig!

  3. stoffisen skriver:

    Åh vad tokigt!
    Men kroppen brukar bli så när man lägger sig ner och samlar nya krafter.
    Krya på dig vännen

    Kram
    Stoffe

  4. Mrs G skriver:

    Krya på dig, vila, värme, mycket vätska och bra mat är bästa medicinen!
    Dratta på ändan är vi då alltså två om.
    jag slog ju en baklängesvolt (nästan) på en isfläck då när snön försvann…du milde vilken smäll det blev.
    Har fortfarande ont i svanskotan/baken och går lite skaltigt!

    Kram Mrs G

  5. Linda skriver:

    Stackare!!! Hoppas du kanner dig battre snart!
    Stor varm kram,
    Linda

Kommentera

