Äntligen över

Så vart det över; julen.
För mig är julen absolut över.
Nu är den bästa tiden; pyntet är kvar, mys, gemenskap, ingen stress, inga julklappar, bara vara 🙂
Och NEJ, jag tänker inte ge mig ut till mellandagsrean. Det är något av det värsta jag vet! Hellre handlar jag till ordinariepris och slipper trängas med människor, stå i kö i timmar , svettas och sen köpa något som jag inte behöver:-)

Det blev mycket julklappar igår, framför allt till de små barnen.
Jag fick också presenter….denna fick jag av min man;

spelet

Har du sett Solsidan? Vilken karraktär kan du förlika dig med, vem är du mest lik?
Jag behöver inte spela…svaret stod på min julklappsetikett;

mivksan

Och min man har valt att vara Fredde…bra ju, då passar vi ihop.
Eller hur var det nu med kompensationsfaktorn:-))
/Jess/Mickan

Det här inlägget postades i fun och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Äntligen över

  1. Tammy skriver:

    Älskar Solsidan! Slut för denna gång men hoppas på fler säsonger! Jag är nog en korsning mellan Mickan och Anna! 🙂 Konstigt nog så gav jag ut mig i dag trots att jag brukar bojkotta rean. Tanken var att jag skulle agera ps åt en väninna. Blev åt oss båda ist… Har nog inte riktigt förstått än vilka fynd jag gjorde! God damn! 🙂 Trevlig kväll! Kram

    • tiajajja skriver:

      Älskar oxå solsidan:-) Ska inviga mitt nya spel på fredag tror jag, när vi ska hem till vänner. Ska bli spännande:-)) Kram och grattis till dina fynd

Kommentera

