Konservering <3

Vi kom till Sverige i fredagskväll och stupade i säng.
Efter att jag först gått och luktat på syrrans småttisar ( 3 & 4 år)
När vi är här hemma bor vi lite här och lite där. Men jag blir bestämt hos syrran hela tiden.

Vaknade igår morse av att Emil kröp in och jag höll i hans lilla hand.
Senare blev det puss och då sa han;
-Jajja, jag tar din puss till mitt hjärta ❤

Så har vi det i vår lilla familj; det är mycket kärlek, ömhet, beröring.
Dessa dagarna vi har här tillsammans med familj och vänner så ska jag konservera all kärlek, för den ska räcka tills vi/jag kommer hit igen.

Julklappar och allt är klart och det känns så skönt att slippa stressa.
Vi lägger oss i soffan och myser, lite brottningsmatcher blir det också emellanåt.
Att vara friska och att få vara tillsammans, det är lyx på hög nivå!!!

imagesCAC5NANC

Ps:Moster B , är ni hemma och sugna på besök den 25/12 ??

Det här inlägget postades i Kärlek och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Konservering <3

  1. stoffisen skriver:

    Åh det låter ju helt underbart.
    Kärlek på hög nivå ❤

    Kram
    Stoffe

  2. jecca skriver:

    Att vara frisk och få vara tillsammans är verkligen en lyx alla borde vara rädda om. Min vän miste sin sambo för 3 veckor sedan, livet ställs verkligen på sin spets i en sådan situation. Ta väl hand om er. God jul, kram.

Kommentera

