Thailand, Stoffisen , jag och Jesus

Jag är genuint avundsjuk på Stoffisens blogg.
http://stoffisen.wordpress.com/2012/12/21/jesus-in-the-house-by-jess/
Så här är det, jag gästspelar idag som Jesus och då skriver jag inne i Stoffisens blogg. Hans blogg ligger också på WordPress.com men den ser helt annorlunda ut när man skriver, t ex så finns där fler knappar som är vettiga hos honom. Infogar jag en bild kommer den upp synlig på hans blogg, på plats där jag vill ha den. Så funkar inte min blogg. Lägger jag upp en bild kommer den som ej synlig samt alltid överst i inlägget. Då får jag kopiera, klippa ut, infoga och klista in. Arg!

Fast det är nog mitt eget fel….när jag är lite rastlös så brukar jag trycka på lite knappar, har hänt på fd företagets telefon , datorer etc…Inte alltid lyckat.
Jag läser ju aldrig en bruksanvisning utan jag provar…och det har jag nog gjort även på min WordPress….tryckt och provat..och klickat bort….

Får se om jag begriper mig på det någon dag…..

Vad ska ni göra idag? Idag flyger vi norrut. Önskar nog hellre att familjen i Sverige kunde flugit mer söderut;-) Tänk att t ex fira julen tillsammans med 2 veckors semester i Thailand, det hade jag tyckt om.

År 2013 ?

Kanske är något vi kan försöka få till framöver.
Hur firar du jul ?? Och vad vore bästa sättet att fira, i kallt eller varmt land med nära och kära? Så klart ska det inte spela någon roll, det viktigaste är att man är tillsammans. Tänk på alla dessa människor som sitter ensamma……och alla dessa som lämnat oss för tidigt, de saknas extra mycket när alla är samlade och en/flera platser är tomma….

Men jag är frusen av mig och hade nog hellre spenderat julen i varmare breddgrader.

Packdags! Hörs sen, glöm inte att titta in till Stoffisen:-)
Kram J

Det här inlägget postades i Jag drömmer, Kärlek, njutbart, presenter, Resor, Shopping, Skönhet, Spanien och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

