Värre än vanlig snurrighet…..

Körde mot El Oceano, har ju varit där på spa några gånger förr.
Missade första avfarten….fortsatte, svängde av…där man inte skulle svänga av. På motorvägen igen, ingen avfart, kom till Marbella, fick köra en rundpall och tillbaka. Och sen missade jag avfarten och fick ta den efter..Helvetes jävlar vad det är svårt att hitta ibland. Nåväl….
Fick den bästa behandlingen, riktigt skalpmassage, fotmassage, massage på armar och händer samt ansiktsbehandling. 90 minuter = ljuvligt.

Om jag inte hade legat och tänkt…..

På ett hus som jag sett där det bor 2 katter(som jag skulle kunna tänka mig bo i). Jag dagdrömde att de fick kattungar och helt plötsligt hade vi ett dussin katter. Mannen är allergisk och då undrade jag ; hur gör man nu då. . .

Sen låg jag och funderade på vad jag ska packa med mig inför julfirandet i Sverige.
Kom på att mjölken i kylen var nästan slut och att det bara skulle räcka till en halv Herbalifeshake…Och att läsken är slut.
Påminde mig själv om att hänga ut tvätten nu när det är strålande solsken.

Så där höll jag på i 90 minuter….fasiken också….Det vart ju bara snurrigt…..
Men jag är ren i ansiktet:-)
Kvällen fortsätter, lika snurrig som förmiddagen. Spännande detta ju 🙂

imagesCAIK9Q8X

Det här inlägget postades i fun, Jag drömmer, lyxfru`?, Skönhet, Spanien och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Värre än vanlig snurrighet…..

  1. stoffisen skriver:

    Haha, jag hör att du och jag inte ska vara ”GPS” jag är den mest snurriga i trafiken.
    Jag ska börja med körkortet till våren dvs januari. Du kan ju bara ana hur det kommer gå. Tänk när jag ska till Halmstad och ringer till ”D” och säger att jag är i Sundsvall 😀

    Kram
    Stoffe

    • tiajajja skriver:

      Haha, du anar inte hur många gånger jag ringt min man och min syster och frågat vart är jag???? Hade 1 1/2 mil hem en gång och lyckades snurra till det helt å hållet…..Händer dagligen….Men så mycket nytt och oväntat man får se när man e på turné;-)
      Lycka till med körkortet:-) Kram J

  2. Junitjej skriver:

    Verkligen snurrigt!!
    Jag fann din blogg via Bloggping. Vad roligt det är att besöka nya trevliga bloggar. Ha en trevlig tisdagskväll!

  3. wordsbymia skriver:

    Ibland kan man inte stänga av hjärnan, inte ens när man verkligen behöver 😉 Kram

  4. Tammy skriver:

    Hahaha, när hjärnan går på högvarv… Utmana dig själv att bli ”tom i bollen” när du skall slappna/bli ompysslad. När man väl lyckats så är det en underbar känsla. Nu var det iofs viktiga saker du tänkte på! 😉 Ha en trevlig kväll!

Kommentera

