Nya mål utan kasslerband

Sitter med handen i chipsskålen och sväljer ner med min Coca-cola Zero.
Då funderar jag på att komma iform. Jag var bra på g tidigare men nu i höst,när jag gått i skolan också, så har inte riktigt logistiken fungerat.
Det ska bli ändring på det, jag har ju ändå köpt ett årskort:-)

Funderade på att skaffa mig ett sexpack på magen..Idag är jag lite lätt 1-packig typ…..Men vad tror ni om det här;
sexpack

Eller förlåt..så här kanske;

imagesCA8OKV6G

Mums..kan ju inte vara svårt att skaffa ett sexpack;-)

Hittade en bild på en tjej som lyckats få sexpacket ovanför brösthöjd…..;

imagesCAY4TOTV

Det jag skulle kunna sträva efter är inte för mycket, inte för lite. Tänker inte skriva Lagom, för det ordet tycker jag som bekant inte om. Skulle vilja vara lite så här;
imagesCA6QTDZ0

Jag får inse att jag är inte längre pinnsmal, jag har fått ”kurvor” …och med lite disciplin tror jag att bilden ovan skulle gå att göra verklig, även för mig.

Det finns genvägar ( fast dt säger några vänner att det finns det inte alls) till sexpack, jag hittade denna på nätet;

imagesCAWP1AR3

Informationen säger att ”kasslerbandet” ska strama åt och få blodcirkulationen att jobba hårdare och på så sätt ska man gå ner i vikt/fett…jag dööör när jag föreställer mig själv i kasslerbandet…….
Nej, jag får nog hålla med vännerna hemma….det finns inga genvägar.

Och på tal om det kommer jag att erbjuda Er ett fantastiskt träningsdeal (prova på) lite senare idag. Gratis ! Missa inte det;-))

Det här inlägget postades i disciplin och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Nya mål utan kasslerband

  1. Jonnie skriver:

    ja visst är det så. man måste anpassa sig

Kommentera

