Gratis träning !! Anmäl dig och joina :-)

NYÅRSTRÄNING

Boka in den 31 dec !! Dagen då vi sätter nya mål!
Klockan 11 träffas vi som vill för att göra ett fys test där vi testar kondition och styrka.
Kl 12.00 kör vi ett träningspass ihop. Efter träningen blir det mingel och god after workout mat. Kan man avsluta året på bättre sätt?! Kan man börja det nya året på ett bättre vis ?! 2013 ska vi nå våra nya mål.

För er som kommer från uppåtlandet eller inte bor i Sverige- ge oss besked. Hotell och boende fixar vi till er. (kontakta Elin via Lomma Kiropraktor Klinik & Hälsa AB på facebook eller se uppgifter nedan)

Det Kommer vara olika nivåer på träningen
. Vi delar upp oss i olika grupper- så ALLA kan vara med.

Fredrik Nilsson kommer köra ett Crossfitt / funktionellt pass
Peter Vesterskov kommer köra löpträning
Kerstin Holm kommer leda promenaden
Elin Vesterkov kommer ha Pilates

298138_143187092440168_5549617_n

Glöm inte att gilla Lomma kiropraktor klinik o hälsa !
Sen anmäler du dig till eventet 🙂

Kontaktuppgifter;
+46 73 953 29 16
E-post : elin@lommakiropraktorklinik.se
http://www.lommakiropraktorklinik.se

Här kan du läsa om Elin, stjärnstatus och hennes 60 miljarder som hon har i händerna; http://lokaltidningen.se/du-har-60-miljarder-i-handen-dont-break-it-/20110314/artikler/110319862/

Ärligt talat, bättre än så här kan det väl inte bli?
Alla vill vi väl veta vart vi ligger fysmässigt? Jag vill.
Vill veta vart jag är idag och vilka mål jag ska sätta upp.
Och så ska jag tävla mot mig själv, mot bättre resultat. Häng på, det är ett gyllene tillfälle att pressa sig själv, träffa nya människor, få professionell hjälp/råd/tips :-))

Vi ses väl där?????

imagesCA4P32Q1

Det här inlägget postades i disciplin, Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Gratis träning !! Anmäl dig och joina :-)

  1. jaana skriver:

    Kommer nog att hänga på ”mitt” ställe på nyårsafton. 🙂

  2. stoffisen skriver:

    Åh det hade varit roligt. Men Stoffisen tränar bäst på egen hand, dvs när ingen stör mig.
    Du ska du förmodar jag? Lycka till ❤
    PS; Längtar tills på fredag 🙂

    Kram
    Stoffe

    • tiajajja skriver:

      Håller med dig, tränar bäst i icke-grupp:-) Men detta är en kul grej. Ja, ska bli kul med ännu en fredag. Flyger till Sverige på kvällen så jag ska se om jag kan klura rätt på tidsinställningen:-) Kram

Kommentera

