Gravidititetssug ?

Gissa vad jag gjort idag..helt jäkla otroligt! (bortsett från att sovit till 10.30)
Förstår faktiskt ingenting själv…Sedan April shakar jag in frukost med Herbalife, varje morgon. Skulle göra det idag också men där gick det fel…

När julmarknaden stängde igår kväll fanns där svensk varmkorv och bröd kvar.Jag köpte med mig hem. Och drog i mig 2 st korvar med bröd till frukost!!Det händer aldrig! ALDRIG!! Jag är inte ens förtjust i varmkorv med bröd.
korv

Undrar om det är ”Jacob” som är hungrig:))

Strax dags för tennislektioner för båda flickorna. En mellan 12-13 och den andra mellan 13-14. Jag sitter då i 2 timmar och dricker kaffe vid tennisbanan.
Idag blir det inte jättekul för vädret är inte så skoj. Det ska regna men än syns inga droppar, de kommer väl när jag sätter mig i bilen och börjar köra:-)

Där efter kanske vi kör upp en runda till julmarknaden på Centro Idea här i Fuengirola. Och ikväll är det kvällsparty för lilla tjejen.

Vad ska ni hitta på idag??

Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Gravidititetssug ?

  1. stoffisen skriver:

    Åh idag blir det mysfaktor hög!
    Sola, äta, bloggen, umgås med D, kärlek och massor av annat!

    Kram
    Stoffe

  2. Ama de casa skriver:

    Jag skulle lätt kunna äta varmkorv till frukost. Lekande lätt, det är ju jättegott! 🙂

    Idag blir det nog lussetåg för vår del. På Skandinaviskt center som ligger ett kvarter bort ska det lussas, kan bli fint (eller olidligt, ibland sjunger dom hellre än bra 😉 )

    PS: Vi har en del gemensamt ser jag. ”Ama de casa” betyder just ”hemmafru” på spanska. Fast jag håller till på Costa Blanca 🙂

  3. pilotfrun skriver:

    Vi hade en hektisk dag i går med hockeyavslutning, ridlektion samt tennstävling sedan middag med goda vänner igår kväll. I dag är det bara fotbollsavslutning, tennisavslutning och fika hos goda vänner…….My good vad tusan gjorde man med all tid innan man fick barn?????
    Kram och ha en fin söndag!

  4. Linda skriver:

    Ha ha…såååå kul ”Äter för två” :))))
    Kram roliga fina du!

Kommentera

