Klantröv 1, jag förblöder

Jag var på väg till en ny nagelbyggare idag. Den förra, som jag äntligen hittade, var kanon. Men nu när jag skulle fylla på var lokalen tömd. . . typiskt. Hur som helst…

Hade en liiiiiten bit skinn vid lillfingernagelns högra sida. Jag är expert på att dra av och sedan blöder det ju flera liter ( jaaa, så känns det i allafall). Nu har jag varit smart och införskaffat en nagelklippare och lagt i bilen. Tog upp den och klippte försiktigt….yeah right. Helvetes, nuuuu blödde det. Inte lite iheller. Och stackars stackars nagelbyggare, som hon fick hålla på med detta lilla handikappade finger. Hon hällde 2 liter alkohol på fingert ( lillfingern är glad:-) men det hjälpte inte. Bild

Det blev inte det ultimata resultatet men med de förutsättningar jag gav henne så blev det ok.

 

Därefter blev det fransbyggning. Det sved aningens men inte så farligt.

 

öga

Inget smink på 48 timmar….hrmpff….ska ju på julmarknad ikväll….

Och så säger hon att de kommer att sitta på i 3 månader. Det vet jag inte riiiktigt om jag tror på….Jag återkommer.

 

Notering | Det här inlägget postades i Övrigt blandat skit, Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Klantröv 1, jag förblöder

  1. Tammy skriver:

    Uiii, det där ser verkligen blodigt ut. Lät inte så farligt när jag läste men… Sånt gör sk*tont! 😮

  2. pilotfrun skriver:

    Oj och fy!! Stackars lillfinger!! Sånt där gör ju svinont! Mycket snygga fransar, måste testa någon gång. Kram

Kommentera

