Varför ska man inte handla när man är hungrig?

Jo det kan jag tala om…för då blir det skit!
Jag ska strax ha en väninna här och tänkte handla lite smått och gott att mumsa på. Men jag vart hungrig och hjärnan la nog av….

Nettes Pizzasnäckor & glögg;

handla hungrig

Samtidigt som jag tuggar på pepparkaka och dricker julmust så tänkte jag (min mage) att detta kunde väl också vara gott;

handla hungrig 2

Nötter, fågelfrön och oliver…..vet inte…….
Får nog hålla mig till en inköpslista hädanefter 🙂

Det här inlägget postades i mat och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Varför ska man inte handla när man är hungrig?

  1. Det är säkert vid dessa tillfällen de bästa smakkombinationerna har kommit till :-). Hoppas ni fick det trevligt / Nettan

  2. Linda skriver:

    ha ha, du äter i alla fall nyttigt när du är hungrig, själv hade min mage hällt upp en påse chips!! 🙂

    Jag har ÄNTLIGEN svarat på din quiz challenge! Finns på min blogg att beskåda 🙂
    Kram,
    Linda

Kommentera

