Sexigt så dt förslååår…..

wow och grrr….nu ska det piggas upp lite här hemma….
Jag har handlat, lite spontant..en nödvändig pryl. Eller spontant och spontant..beställde den förra veckan och fick den idag:-)
Den är i hårdplast och är genomskinlig. Fick den i en liten fin rosa ”burk”;

köpt 1

Ja vad kan det vara för kul som ligger i asken??

Jag har länge länge haft problem med värk i nacken, axlarna, huvudet och då givetvis gått med huvudvärk sedan jag slutade krypa..typ…
Har provat det mesta men inget har riktigt hjälpt.
När dottern var hos sin sjukgymnast här nere så föreslog hon bettskena.
Både till henne och till mig. Eftersom vi går till världens gladaste tandläkargäng så beställde vi våra bettskenor där.(http://www.clinicadentalnoruega.com)

Provade skenan hos tandläkaren och slog fläskläpp på mig själv när jag skulle försöka få ut den igen…
Kolla på min bild, visst ser det ut som jag fyllt läpparna med något skit??
(torr om läpparna..hm…funderade på att ta på mitt eviga gloss och ta om bilden)..

ankmun 1

Ni förstår sån action det lär bli här hemma……När jag ser ut så här i flabben;

in i munnen

Tro inte att jag är tyst för det..nej, nej. Det går att prata, men bara dreglar lite extra….

Så med den i munnen, öronproppar i öronen, nannetrosor i model XXXXXLLL (går upp till armhålan och ner i knävecken), min magkudde och flanellpyjamas…..ja det är nog tur vi redan har skaffat de barn vi vill ha;-o

Det här inlägget postades i fun, Skönhet, Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Sexigt så dt förslååår…..

  1. stoffisen skriver:

    Åh vad roligt!
    Jag ska bleka tänderna i januari så att jag går vackra vita tänder 😉

    P & k
    Stoffe

  2. stoffisen skriver:

    Men bettskenor hoppar jag över 😀

    • tiajajja skriver:

      Har ”gjutit” formar hos tandläkaren så jag kan bleka själv….det är nog dags för en omgång tror jag…ser så ut på bilderna ;-)) Kram J

  3. Elsa skriver:

    oiii, vad läskigt 😉 ska du ha den i munnen hela natten? vad säger din man? känns som en sex dödare för mig, hehe

Kommentera

