Kenza hos Åsa & Johan

Minns ni min ostronpremiär..när jag flög upp till Stockholm bara för att träffa Åsa och lära mig äta ostron?? Finns visst film på det ;-))
”Tyvärr” så vet jag inte hur man lägger upp filmklipp på WordPress.
Hur som helst, det blev bubbel i Åsa & Johans våning och det går inte att beskriva denna med ord!
Otroligt snygg, stor, takrymd, trendig, svart, vit, varm, familjär, som hämtad ur senaste homestylingtidningen! I love it all.

Och det gjorde nog även Bingo Rimnér och bloggerskan Kenza.
Det är extra kul att se bilderna och veta ungefär vart de är tagna, vad som finns bakom dörrarna etc:-))
Denna bilden är från Åsa & Johans våning (med Kenza).

IMG130IMG139

Finns fler bilder på nätet, jag har snott dessa från Classes hemsida:-)

Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

