Vad önskar du dig i julklapp?

Jag önskar mig …ingenting faktiskt.
Inte ett dugg. Vi (jag och mannen ) ska inte köpa något till varandra.
Men varje år så får mannen julklapp från flickorna. Sen är dt ju en tolkningsfråga om det är från barnen och/eller mig oxå:-)

Vad önskar du dig ??

Julklappstips;

05_Products_GN_PC_AloeON_ChristmasV2

Det här inlägget postades i Övrigt blandat skit, Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Vad önskar du dig i julklapp?

  1. Marlene skriver:

    Eftersom vi åker på semester på juldagen så blir det inte mycket till julklappar här hemma. Nåt litet till ungdomarna och hittar jag nåt bra till sambon så får han det, annars blir det inget 🙂

  2. stoffisen skriver:

    Kära, bästa älskade Jess.
    Nu var det längesen jag var här..

    Jag hoppas att du mår underbart!
    Kram Stoffe

  3. Malinka skriver:

    Två timmar extra per dygn hade varit världens bästa julklapp, någon som vet hur man fixar det:) Nej, annars har vi bestämt att vi ska köpa en gemensam julklapp i form av en stringhylla i köket, kan bli riktigt fint tror jag. Kram och mys i värmen för mig också, här är jättekallt och snö….

Kommentera

