Förbannat

Skiiit . Nu har grammatiken blivit superklyddig igen.
Och jag blir åter igen irriterad, får kli på hela kroppen, stampar i marken som en tjurig 3åring…
Inget kul med spanska alls !
Som tur är ska jag på fisioterapibehandling idag, då kanske jag kan varva ner…lite….
Så jag har fan inte tid att blogga, jag är fullt upptagen m att sura.
Imorgon e en annan dag;-))

/bitterf*ttan Jess

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Förbannat

  1. ann skriver:

    Kigger ind i morgen, så du kan surmule i fred 😉
    Kram

Kommentera

