Kontraster, tokigheter & hur jävla dum e jag?

Staden som aldrig sover..Madrid.
Vi såg allt……det som fastnade mest var mannen med grisen;

Jag hörde grisen…den skrek…och då gjorde det ont i mitt hjärta.
Snabbt slängde jag åt honom pengar , tog ett foto för det är inte ofta man ser en gris på gågatan i en huvudstad. Sen gick vi…och jag började tänka….och tänka….

Va fan….hur dum e jag??
Det är ju rena djurplågeriet att hålla fast en griskulting i en filt och sätta sig på en överfull gata i Madrid….Den lilla nassen borde ju springa fritt på en bondgård. Och vad gjorde jag……avlönade mannen som satt och var grym mot djuret…då tycker ju han att detta är en fantastisk affärsidé och så får nasse leva alla sina dagar i en filt i Madrid…

Hur jävla dum får man bli egentligen….?????

Det här inlägget postades i Spanien, Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Kontraster, tokigheter & hur jävla dum e jag?

  1. kenrot skriver:

    träna är ok jag försöker men det tar alltid emot efter ett par dagar 🙂

Kommentera

