Att vara med i tidningen En Sueco

Costa Biz november 2012


Jessica Holmberg – kustens nya distributör av Herbalife

Pigg, frisk och alert, det är Jessica Holmberg som sedan augusti arbetar som oberoende distributör av Herbalife på Costa del Sol, efter att tidigare varit oberoende distributör i Sverige.
Jessica själv är sedan en längre tid en trogen användare Herbalife då hon inom flera områden märkt förbättring i välmående och välbefinnande. ”Innan jag började använda Herbalife hade jag sömproblem och var alltid trött, men sedan jag började med deras kosttillskott och Formula 1 shake vaknar jag utsövd. På köpet får jag även en bra viktkontroll. Det är dessutom lätt att kombinera produkterna med min vardagliga kost, t ex middagen tillsammans med familjen. Eftersom jag tror på produkterna, då de fungerar för mig, har jag även valt att arbeta som oberoende distributör för Herbalife”, förklarar Jessica.
Som oberoende distributör säljer Jessica produkter ur Herbalifes sortiment på Costa del Sol. Alla produkter är noga vetenskapligt testade och i sortimentet ingår ett fullskaligt utbud kosttillskott och vitaminer, måltidsersättningar och träningstillskott (bl.a. sponsrar Herbalife FC Barcelona). En nyhet är att Herbalife även erbjuder skönhetsprodukter; ansiktsvård, kroppsvård och hårvård, utan sulfater och parabener.
Som Herbalife oberoende distributör arbetar Jessicas fritt under eget ansvar och precis så lite eller mycket hon själv vill, samt under vilka tider hon vill och hon är sin egen chef.
Alla som väljer att arbeta som oberoende distributörer för Herbalife erbjuds ett introduktionsmöte, egen mentor, informationsmaterial samt ett startkit med produkter, vilket är allt som behövs för att framgångsrikt möta marknaden. Och vem kan bli oberoende distributör? – Jo alla som är glada, pigga och entusiastiska.
Vill du veta mer om Herbalifes produkter, eller om att arbeta som oberoende distributör, tveka inte! Kontakta Jessica Holmberg på tel. +34 666 337 349 eller per e-mail: jess_herbalife@hotmail.se.

Det här inlägget postades i Herbalife-må bra, Spanien och har märkts med etiketterna , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

