Kan jag slå henne på käften

..Okänd medresenär tuggar tuggummi m munnen på
vid gavel. Det smaskas…megasmaskas!
Jag vill säga till m mannen säger att dt gör man inte.
Kan jag slå kärringen elle trycka ner en gummistövel
i käften på henne?
Har man väl börjat störa sig så kan man inte sluta!!
Hur hade du gjort?
Medan jag funderar tittar jag på killen bredvid som somnat här
på tåget och har dräggel hängandes från munnen
ner på tröjan. Tur att resan bara tog 2 1/2 timme….

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Kan jag slå henne på käften

  1. kenrot skriver:

    Jag hade absolut sagt till 🙂

  2. Lyckliga frun skriver:

    Hade en som stog jämte mig idag när jag tittade mysiga ljuslyktor, kunde inte koncentrera mig……….var tvungen att gå därifrån. Har även bytt plats på tåg när det funnits möjlighet, annars har jag pluggat in hörlurarna. Tyvärr har jag aldrig vågat säga till, än…….

  3. Jag hade utan tvekan sagt till.

Kommentera

