Vems unge e jag?

Såå himla kul. När jag flög ner sist (september) så skrev jag ett inlägg på hur jag spillde på mig…cappuccino…mellan brösten……

När mamma kom i förrgår gick hon och höll jackan runt sig…
Sen öppnade hon den….hon hade också rest med samma bolag och druckit en cappuccino…..Några frågor på vems unge jag är ???

Det här inlägget postades i fun och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Vems unge e jag?

  1. Kenneth skriver:

    Det kanske beror på bolaget o inte er 🙂

  2. wordsbymia skriver:

    Haha! Äpplet fallar inte långt ifrån trädet 😉 Kram

  3. Hahaa, den var kul! Tänkte först att du skulle skriva att mor din var rädd att du skulle spilla på henne men riktigt så var det ju inte 🙂

  4. Linda skriver:

    Ha ha, så roligt!!! Visst är det festligt att man kan vara så lika!
    Kram,
    Linda

Kommentera

