Det kom ett bud, del 2

Igen..hehe..ingen överraskning.
Bunkrar på lite med det riktigt bra, underbara och väldoftande schampoot och balsamet. Får dock gömma det….flickorna ”äter” balsam och klämmer en halv tub vid varje tillfälle:-o

Sen ska jag prova Herbalife NouriFusion, en kräm för normal till torr hy. Innehåller A,C,E och även Spf 15.

Ska även prova Multivitamin Cleanser med vitamin A,C och E.
En rengöringsmjölk för normal till torr hy.
Kompleteras med Multivitamin Toner, ansiktsvatten med vitamin A, C och E.
Givetvis denna också för normal till torr ny.

Som ny nattkräm ska jag testa Skin Activator, replenishing cream.
Den luktar gott..har inte hunnit prova än.

Min nya rutin på morgonen kommer att bli, förutom vitaminer, mineraler etc samt min shake; Te med citronsmak. Detta te ökar förbränningen i kroppen och sägs kunna motsvara ett pass/träning på cirka 20 minuter. Det tackar jag inte nej till.-)
Gott var det också.

Med detta sagt återstår ju bara för mig att prova produkterna.
Jag tycker om att sälja det som jag provat, annars är det svårt att prata för en produkt. Skulle något inte vara till belåtenhet så säger jag det också och rekom något annat:-) En nöjd kund är en återvändande kund! Sov gott :-)) Kram

Det här inlägget postades i Herbalife-må bra, Shopping, Skönhet, Spanien och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

