Kändisträff

Vi åkte till Miramar/Fuengirola och där var några små och få företag (svenska) som gjorde reklam för sig och sina produkter.
Jag hittade Christina & Hans. Pernilla Wahlgrens fina föräldrar.

Christina Schollin är flitig återförsäljare av Nuskin, likaså flitig användare.
Både Pernilla och Charlotte Perrelli har provat denna lilla magiska maskin.

Vi småpratade och jag kan säga att det känns att det är helmysiga människor. De kändes så folkkära, varma och vänliga.
Hoppas de lyckas med sin försäljning.
Jag är också återförsäljare av Nuskin, dock en vilande sådan just nu eftersom jag satsar på att få igång Herbalife till skandinavier mfl här nere på Costa del Sol med omnejd.

Sen var det C´s tur att sjunga. Åh så duktig hon var!!
Inte lätt förstod jag sedan, för hon hörde inte gitarren, så hon visste inte hur hon låg till med texten.Men det gick jättefint!! Stolt är man!!

Därefter kräktes en liten kille, som satt uppe på sin pappas axlar…det stänkte ner precis vid min ena fot…Mums….Då åkte vi hem:-))
Kram Jess

Det här inlägget postades i Herbalife-må bra, Skönhet, Spanien och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Kändisträff

  1. Mrs G skriver:

    Allt det där lät ju fasligt bra äna tills du kom till slutklämmen.
    Usch fy vad räääligt 🙂

    Kram Mrs G

  2. wordsbymia skriver:

    Vacker du är! Kram

  3. kristinakihlstrm skriver:

    Om man bortser från kräkan så lät det som en bra dag, träffa kändisar liksom 😉 Herbelife…..undrar om det är det min mammas man sysslat med…….tror det. Det fungerade bra för honom i alla fall…

    Kram

Kommentera

