Har jag gått och dött

kan man ju undra…det har varit tyst hela dagen.
Jag har farit omkring som om jag hade eld i röven.
Alla 3 våningarna är dammsugade, moppade, 3 toaletter är städade, våra matstolar är strippade och ny klädsel är påsatt (vit…skitpraktiskt ju).
För att kunna byta klädsel måste man först skruva av benen och handtaget på baksidan…ingen snabb grej alltså.

Sen blev dt lunch med mannen och därefter blev det detta;

Så fina tår:-) Eller …naglarna i allafall. Nu slipper mitt lilla ollon frysa 😮

Därefter gjorde vi inte mycket, det har varit 18 grader idag och lite småtråkigt regn. Vi höll helg och drog upp en Valpolicella/Ripasso och käkade tidigt middag. Härligt med helgkänsla..hoppas jag får sovmorgon imorgon 🙂

Det här inlägget postades i njutbart, Skönhet, Spanien och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Har jag gått och dött

  1. Kenneth skriver:

    Ja där får man kanske inte vara kittlig 🙂

Kommentera

