Jul och bad i poolen

Usch, idag är jag trött. Började måla om ett av våra staket igår. Slörp sa det och jag fick åka och handla en färgburk till imorse. Men det blir fint, riktigt bra.
Svart/grått istället för brunt.

Sen har jag dammsugit poolen,det är ett riktigt karlgöra….eller så får man vara en stark kvinna…Det suger i magen, ryggen och överallt. Jag kommer att ha träningsvärk imorgon, garanterat.

Strax ska vi (jag och lillan) städa hennes rum. 6 nya plastbackar är inhandlade och garderoben ska rensas. För tillfället ligger precis alla kläder på golvet och hon konstaterade tidigare; – Jag har för mycket kläder. Bra!

Huset borde också städas men det funkar inte idag. Får bli ett projekt tills imorgon.

När vi var och handlade färgen idag såg vi denna skyltningen;

Det är 24 grader i poolen och 38 grader i solen…känns inte så värst juligt….

Det här inlägget postades i Okategoriserade och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Jul och bad i poolen

  1. Kenneth skriver:

    Kul o få göra fint med lite färg, ja men det är faktiskt bara 71 dar kvar 🙂 till jul

  2. På något konstigt sett gillar jag den vita granen med lila dekorationer, den passar på ett varmt ställe utan snö…bli lite som en snötäckt gran 🙂
    Kram,
    Linda

Kommentera

